Tema: Re: Apie televizijas gal yra nusimanančių
Autorius: svk
Data: 2009-05-27 16:53:20
Internete pilna pornuchos, filmai ir serialai ten irgi yra visom norimom
kalbom, visi lietuviškų tv filmai geresni - irgi guli torentuose, tad
gal tiesiog dar pasigreitink interneto ryšį, nusipirk kokį mažą kompą
"po teliku", dėk jame visą vaizdo medžiagą, prie jo pajunk ir teliką,
kad galėtumei bet kada žiūrėti. Bus geriau nei lėkštė su tūkstančiais
kanalų, kurių mažiausiai 95% niekam nereikalingi ar nesuprantami.