Tema: Re: Klausimas apie medines trinkeles
Autorius: TranZOO
Data: 2009-05-26 10:53:29
atrabotke tai paprastai is gelezinkelininku gaunasi, nes nuo automobilio nekasten lieka.

o pirtis siek tiek atsideda. zmonos pusbrolis buvo nusipirkes misko namo statybai. supjove ir laike kluone kaime. si pavasari pamate, kad kirvarpos isiuko konkreciai. sia savaite veza i lentpjuve paziuret kas liko. aciu dievui tik diles, dvigubo pjovimo sveikos lentos. tai nusprende jis statytis nemeli prie ezero - reikes padet.