Tema: Re: Klausimas apie medines trinkeles
Autorius: Sharkius
Data: 2009-05-26 00:29:32
nusipirk azuoliniu malku dvimetriais pagaliais, uzsitaisyk kreiza (nes
benzopjuklu nesvariai nusipjauna), grazesnius pagalius susipjaustyk ~8cm
kaladelem, prastesnius i malkas, jei nenori kad trinkeles trukinetu,
kaladeles apacia butinai sugreziok ~ 15mm storio graztu.... tarpus tarp
trinkeliu uzbetonuok arba apsodink zolyte, nes kitaip po lietaus bus laabai
slidu... Ir dar, azuolas savyje turi rugsties, todel basom kojom ant slapiu,
svieziai sudetu trinkeliu nepatarina vaiksciot, nes kojos pajuoduoja ir
atsiplauna tik su agresyvia, abrazyvo turincia pasta skirta rankoms nuo
tepalu plauti. Kitoki medi det nepatartina, nes visokios pusys egles ir pan,
greitai supus, maumedis saulei pasvietus prades sakais spjaudytis, drebule
palijus lietui ir pakaitinus saulei paleis toki specifini kvapa, kuriam
nemazai zmoniu yra alergiski....