Tema: Re: Atsijungimas nuo centrinio sildymo
Autorius: ttt
Data: 2009-05-18 20:41:32
O tai ziurek.. jei sakai galima atsijungti, tai gal galima atsijungti
ir neisirengti jokios sildymo sistemos?
Nes  rasoma kad jei nera centrinio sildymo radiatoriu, negalima
reikalauti moketi uz nepateikta energija. Tai gaunasi kad nepastacius
kitu radijatoriu, uz siluma vistiek moketi nereikia, nes siluma
nepateikiama. Ar kazka ne taip suprantu?

Jau bandau isivaizduoti kiek kainuos centrinis sildymas namo
gyventojams, kuriame atsijungia puse gyventoju... Kazkas cia ne taip..
arba neleis atsijungineti po viena.

dariusia explained :