Tema: Re: Atsijungimas nuo centrinio sildymo
Autorius: dariusia
Data: 2009-05-18 19:31:05
kol kas galima tasijungti tik per teisma, bet praktiskai imanoma, Skaiciau
straipsni kad ukio ministras zada kazkada priimti istatyma kad butu galima
ir be teismu atsijungti. Apie atsijungima ir as galvoju, tik klausimas ar
laukt , ar bandyti per tuos teismus.

O va cia parasau inforormacija kaip kazkas kazkokioj konferencijos dave
instyrukcija kaip siuo metu galima atsijungti nuo to centrinio sildymo.:

" visi zinome, kokia kaina mokame uz "centrini" sildyma. asmeniskai man,
atsibodo buti kiekviena menesi isdurinejam. sia informacija radau Delfio
komentaruose. butu idomu suzinoti jusu nuomone. gal atsiras daugiau zmoniu,
kurie jau yra "pabege" nuo centrinio sildymo ir galetu pasidalinti mintimis
apie tai. cia info, kuria as radau:

Paprasta atsijungimo nuo silumos schema:

1. Pranesi namo administratoriui, kad keisi radiatorius, tada isleidziamas
skystis is radiatoriu sistemos name.

2. Nupjauni visus radiatorius, stovus apsiltini ir tvarkingai uzdengi gipso
kartonu.

3. Jei reikia pasidinini bute el. galinguma iki 7 kw ir pasidarai elektrini
sildyma, pasistatai boileri karstam vandeniui

4. Registruotu laisku pranesi Vilniaus energijai ir namo administratoriui,
kad vamzdziai nupjauti ir bute nera radiatoriu, ir pareikalauji, kad atvyktu
namo adminisratorius ir surasytu akta. Kartu atvyksta ir Vilniaus energijos
atstovas.

5. Nuo akto surasymo butas yra oficialiai atjungtas nuo sildymo. Vilniaus
energija neskaiciuos uz sildyma, nes jau pralose nemazai bylu, kai bande
skaiciuoti uz siluma atsijungusiems butams, taciau teismas pasake, kad
negalima reikalauti moketi uz nepatiekta energija, o patiekti neimanoma, nes
nera radiatoriu.

6. Po to gausite is Vilniaus energijos grasinanti laiska, kad esate
atsakingas uz visas pasekmes ir bla bla bla. Sio laisko gale bus parasyta,
kad nuo akto surasymo butui nebus skaiciuojama uz sildyma. Gali likti
simbolinis mokestis uz laiptines sildyma.

7. Galite gauti skambuti is Energetikos inspekcijos, taciau jie neturi
teises patekti i patalpas, tiesiog siuskite juos po velniu. Blogaiausiu
atveju galite gauti apie 200 litu bauda uz silumos vartojimo taisykliu
pazeidima, taciau jei protokolo EI nesurasys per 6 menesius, sueis senatis.

8. Nereikia siltinti jokiu sienu is buto vidaus, nes tvirtinsite, kad jusu
bute yra silciau nei kaimybnu butuose, todel realiai jie vagia is jusu
siluma, nes siluma visada eina i saltesnes patalpas, kurias vis dar "sildo"
Vilniaus energija.

Stai taip galima paprastai ir pigiai atsijungti nuo centrinio sildymo.

Atsijungimo schema galima igyvendinti bet kuriame aukste - jei vamzdziai
eina per visa buto auksti - tiesiog atjungiami radiatoriai, o patys vamzdiai
apsiltinami ir uzdengiami gipso kartono remeliu. Siais vamzdiais toliau
cirkuliuoja siluma i kaimynu butus, taciau atsijunges butas silumos
nebegauna, todel ir moketi nebereikia

Geriausiai schema igyvendinti pasibaigus sildymo sezonui nuo pavasario iki
rudens, taciau galima ir ziema. Santechnikai turi iranga, kaip nuimti
radiatorius neatjungus sildymo. Elekros instaliacija ir galios padidinima
galima atlikt bet kada ir isirengti elektrinio sildymo sistema. Karsto
vandens ruosima el. boileriu taip pat galima bet kada atlikti. As asmeniskai
tai padariau rudeni iki prasidedant sildymo sezonui.

Niekas negali priversti vartotoju vartoti nereikalingu prekiu ir paslaugu.
Jei siluma galima gauti kitais buvais, taip ir padaroma. Apie korupcini
Silumos ukio istatyma reiktu atskiro straipsnio. Taciau pagal sia schema
galima realiai atsijungti nuo siurbeliu silumininku vamzdzio ir moketi
maziau, ir gyventi siltai, ir zinoti kiek ir uz ka mokama.  "

--
Darius Pečiulis
Biuro technikos inzinierius

Samsung spausdintuvu garantinis remontas
HP,Canon,Samsung,Xerox biuro techniko remontas