Tema: Re: Q:kokia akmens vatos kaina?
Autorius: dalius
Data: 2009-01-29 10:41:36
Makauskas Vidas pretended :
> Is to kazko milijonu tu pats ir gyveni. Tie kas turi milijonus pinigu
> bankuose nelaiko. Jie tuos pinigus INVESTUOJA ir tada tu turi is ko guleti ir
> gerti alu.

Tai eik paaiskink visa tai tautai. Bet abejoju ar jie supras. Tautai
reikia aiskinti jiems priimtinais budais.

> O suptrasti, kad sildymo kaina liks ta pati, o tu gausi 4000 atlyginimo, jau
> nebegali?

Baisiai klysti. Kai siluminikai matys kad pas zmogu ne 2000, o 4000lt,
jie motyvuos tuom kad rysium su algu pabrangimu reikia kelti kainas
(silumininkai taip pat nores didesniu algu). Pas mus jau taip buvo ne
karta. Todel abejoju ar gaunant 4000 sildymo kaina isliks ta pati.
Todel vienintelis issigelbejimas - arba naikinti monopoli arba ji
ziauriai kontroliuoti.

> Koks tau skirtumas kas kam ka dave. Dabar neduoda ir visai realu, kad 2011
> metais teks tau maitintis tik perlinemis kruopomis, nes paprastai NT krize
> tesiasi bent 5 metus. Kaip tik tuo metu Lietuva negaus ES paramos. Vadinasi
> musu laukia ilgas "stabilumo" laikotarpis. Geriau pagalvok ka darysi kai
> siluminiai tinklai nutrauks silumos tiekima, nes netures duju...

Tada renovacija vystysis milziniskais suoliais. ant namu bus dedama po
40cm vatos... Ka tau galiu pasakyti.. kam tie krastutinumai?
Man giliai px kad silumininkai valgys kruopas.