Tema: Re: Q:kokia akmens vatos kaina?
Autorius: dalius
Data: 2009-01-29 09:43:06
Pagal mane butent dabar ir reikia spardyti, o jie matai ta spardyma
nori svelninti kisdami vos ne prievartines renovacijos ideja,
prisidengdami tuom, kad statybinikai tures darbo ir ekonomika atsigaus.
Bus dar ir daugiau "ideju".. pamatysit..
As irgi laukiu kad energetikos ministerija siknas pradetu dujinikams ir
silumininkams spardyti. Bet kol kas jie tik apie elektra kalba.

ND brought next idea :