Tema: Re: Nordicia draudimas +/-?
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-29 10:13:21
Nu tai cia visada taip buna :)
Visi geri ir pasiruose isklausyti tavo norus ir pageidavimus kol reikia paiimti pinigus. Toliau prisimenamas, kai reikia naujos imokos, ir neduok dieve reikes tau kazka ismoketi :) Ir kiekvienos darudimo kompanijos sutartyje gali rasti tokiu apvaliu punktu, kad vartyti gali kaip nori. Pvz. vienas is geresniu namu ar namu turto draudimo sutartyje uzmatytas punktas (gal net nevinos kompaniju) - darudiminis ivykis vandens uzliejimas ir t.t., Taciau neatlyginima jei vandnetiekiop avarija atsitiko del vamzdyno naturalaus susidevejimo. Kas tas nusidevejimas ir kaip jis skaiciuojmas tai niekas negalejo paskyti. Mazdaug paasikinimas jie matysime kad jis visai blogas tai nemokesim. Bet mano nuomuone, vamzdynas gali buti ir naujas, bet pvz neatlaiko koks ventilis (buna skyla per puse, ypac pigus) ar is lauko vamzdis graziai nudazytas jokiu rudijimo, ar leidimo pozymiu, o viduje koks korozijos zidinukas. Ir taip gali butu, kad 20 metu jokiu problemu nebuvo ir pakeitus metra vamzdzio dar 20 metu neturesi (buna kokia atkarpa nekokybisko vamzdzio ar pan) ir ka - jei nores issigins ir sakys naturalus devejimasis. Normu tai jokiu nera (bent jau prie taisykliu) :)
Arba pvz nedraudiminis ivykis zemes drebejimas. Draudiesi vykstanciu i uzsieni sveikatos draudima, na ir ivyksta zemes drebejimas, neissilaikai ant koju, griuni susitrenki galva (ar kas uzkrito) - nedraudiminis ivykis, uz gydima mokesi pats. O jei vyksti i vieta kur zemes drebejimai kasdienybe. :)

O siaip sekmes kariaujant :)

T:)