Tema: Re: Nordicia draudimas +/-?
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-29 08:30:15
bet zalu vadas turi vadu vada, kuris gali buti neteisingas bahuras :)

Jei rimciau geriau skiatyk idemiai sutarti ypac dalis draudiminiai ivykiai, nedraudiminiai ivykiai, zalos paskaiciavimo tvarka, zalos atlyginimo sumos ir pan. Jie nieko nemaisau, regis ju sutartyje namu turtas draudziamas "balansinei vertei" t.y. senesniam kaip 2 metia skaiciuojamas nusidevejimas. Mano atveju tai butu minusas, nes ivykus ivykiui daugumos daiktu man reikes iskarto tad bus perkami daugiausia nauji ir gal siek tiek naudotu. Jie zalai atlyginiti man atlygins tik senu daiktu verte (pvz 50 proc naujo) tai man vistiek gaunasi 50 proc nuostolis. O kai apsidairau, tai nauju daiktu nera jau taip daug, 95 proc ju pas mane senesni kaip 2 metai, bet ne uz ka nenoreciau skirtis su jais :)
Pasidomek kur atlygina atkuriamaja verte - t.y. uz kiek galima nusipirkti analogiska daikta prarastam.

T:)