Tema: Re: Pirkciau LEGO kaladeles !!!
Autorius: kg
Data: 2009-01-27 08:56:44
o lt
http://www.festool.lt/mediandoweb/index.cfm?sLanguage=Lithuanian&ID_O_TREE_GROUP=4536&PARENT=3669&AKTIVPROD=1
1998.36 lt
ish UK gautusi £309.35+30atsiuntimas=£339.35 * 3.68(grubiai) = 1248.8Lt
kursa paemiau ish xe.com
klausiau banke kokiu kursu perskaichiuojama atsiskaitant uzhsienyje,
internetu su VISA kortele
sake pagooglink inete VISA puslapyje exchange rates
http://www.visaeurope.com/personal/travellingabroad/exchange.jsp
tik shitoj skaichiuokleje lito nera
apachioj nuoroda rasha kad kursu skaichiuokle pateikta xe.com
http://www.xe.com/ucc/full/

zhinoma kaip bus ish tikruju dar neaishku
ar dar neatsiras kazhkokiu niuansu

tik kai toks skirtumas kainu gaunasi, naturaliai kyla abejones ar nebusi
kazhkur ishdurtas :)

kg