Tema: Re: Pirkciau LEGO kaladeles !!!
Autorius: sd
Data: 2009-01-26 10:44:21
kainavo ivairiai, nes kaip zinai, aukcionai baigiasi ivairiai, bet ilgainiui
supranti "rinkos" kainas ir randi tikrai geru deal'u - pvz esu nupirkes 15
kg uz gal 25 svarus (cia su siuntimu UK), esu ir 1 kg pirkes uz 5 svarus
(kai buvau kvailas ir azarto pagautas) + kaladeles buna ivairios - vieni
pardavineja belenkokia misraine, kiti tik lygias kaladeles, dar kiti tik
figureles ir t.t. Bet geriausia/pigiausia gaunasi kas pardavineja po daugiau
nei 5 kg... o siaip www.ebay.co.uk
http://toys.shop.ebay.co.uk/items/Construction-Toys-Kits__W0QQBrand3d75b67ZLego241441QQ_catrefZ1QQ_dmptZUKQ5fConstructionQ5fToysQ5fKitsQQ_flnZ1QQ_sacatZ18991QQ_ssovZ1QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em282