Tema: Re: Traktoriukas vs. vejos robotas
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-07-13 21:03:41
sistemos kaina - docking'ai, elektros privedimas į tuos kampus. Laikas
krovimui. Ir vis tiek, norint turėt bent 1kW galios ir kažkokį protingą
darbo laiką, batareikos reikės didelės ir brangios. Krovimas normalaus
akumuliatoriaus, jo labai nežudant, užtruks link valandos.

O šiaip, teoriškai, litras benzino - apie 10kWh energijos. Tai įvertinus
visus niekingus vidaus degimo variklio veikimo koeficientus, litrui
benzino atitikt reiktų taip apie spėju 2kWh akumuliatoriaus. Tas robotas
kur tu dėjai nuorodą turi 0.1kWh akumuliatorių.....