Tema: Re: Traktoriukas vs. vejos robotas
Autorius: eimaz
Data: 2014-07-13 01:25:44
jei 2,5k lt, ir visai padorus traktoriukas, aš surizikuočiau.
lapams grėbti, tai surinks viską tas pats traktoriukas, pjaunant žolę, jei
turi žolės surinkimo krepšį.
sniego peilį ar gausis pritvirtint, tai reikia žiūrėt pačią konstrukciją.
pvz kaimynas ir ant "vaikiško" 4-ačio (~200cc) sugebėjo sniego peilį užsidėt
ir pasistumdo sniegą.

"Zhegonskas"  wrote in message news:lpsc61$krt$1@trimpas.omnitel.net...

nu aisku, mintis atmesta, teks sest ant traktoriuko :)

klausimas islieka: kokiu parametru reikia tokiam plotui? pasilikt sena
ir nesiparint ar jamt nauja?