Tema: Re: ranksluosciu dziovintuvas vasara
Autorius: Darius-B
Data: 2014-07-08 14:26:06
<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV>Gal pas mane ir blogai padaryta, bet gyvatukas prijungtas ligiagreciai
karsto vandens cirkuliacijos konturui. Su srauto reguliatoriais padariau taip,
kad kai cirkuliacinis siurblys isjungtas, naudojant vandeni - gyvatukas
drungnas, kai cirkuliacinis isijungia – temperatura pakyla iki ~karsto vandens
temperaturos. </DIV>
<DIV>P.S. pas mane karstas vanduo ziema/vasara tik dujomis ruosiamas.&nbsp;
</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>"DasI"&nbsp; wrote in message news:lpe9c3$dma$2@trimpas.omnitel.net...
</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>On Mon, 07 Jul 2014 10:51:25 +0300, pavidalas wrote:</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&gt; sveiki,</DIV>
<DIV>&gt; gal kas padesite susiskaiciuoti -</DIV>
<DIV>&gt; yra du sanmazgai su kopetelemis pajungtomis i sildymo sistema. Ar
deti</DIV>
<DIV>&gt; tenus vasarai, ar uzsukus radiatorius palikti sildyti kopeteles
dujiniu</DIV>
<DIV>&gt; katilu. Kiek tie tenai suvalgo per men?</DIV>
<DIV>&gt; </DIV>
<DIV>&gt; Aciu.</DIV>
<DIV>&gt; g.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Pas man pajungta nuo duju ir beda ne cirkuliacinio elektroje, o tame, jog
</DIV>
<DIV>shiluma skleidzia ne tik "gyvatukai" bet ir vamzdziai iki ju, taigi duju
</DIV>
<DIV>suvartojimas manychiau bent 2x didesnis nei ishtikro duoda shilumos </DIV>
<DIV>voniose. Kadangi voniose grindinis, o vasara ir taip neshalta, tai kolkas
</DIV>
<DIV>jie stovi "be darbo". Aishku buina, kad epizodishkai norisi ka nors ant
</DIV>
<DIV>tu kopeteliu padziovinti "greituoju budu", taigi planuoju ideti </DIV>
<DIV>elektrinius tenus kur su taimeriais - padefaultu nuo paspaudimo 2 ar tai
</DIV>
<DIV>4 valandom isijungia ir tokio varianto man 100% uzhtektu, o ir elektros
</DIV>
<DIV>sanaudos butu mizernos.</DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>