Tema: Re: ranksluosciu dziovintuvas vasara
Autorius: S54
Data: 2014-07-08 12:24:26
o mum labai patinka grindinis vonioj vasara, nu nebent patalpoj butu virs
+25

"DasI"  wrote in message news:lpe9c3$dma$2@trimpas.omnitel.net...

On Mon, 07 Jul 2014 10:51:25 +0300, pavidalas wrote:

> sveiki,
> gal kas padesite susiskaiciuoti -
> yra du sanmazgai su kopetelemis pajungtomis i sildymo sistema. Ar deti
> tenus vasarai, ar uzsukus radiatorius palikti sildyti kopeteles dujiniu
> katilu. Kiek tie tenai suvalgo per men?
>
> Aciu.
> g.

Pas man pajungta nuo duju ir beda ne cirkuliacinio elektroje, o tame, jog
shiluma skleidzia ne tik "gyvatukai" bet ir vamzdziai iki ju, taigi duju
suvartojimas manychiau bent 2x didesnis nei ishtikro duoda shilumos
voniose. Kadangi voniose grindinis, o vasara ir taip neshalta, tai kolkas
jie stovi "be darbo". Aishku buina, kad epizodishkai norisi ka nors ant
tu kopeteliu padziovinti "greituoju budu", taigi planuoju ideti
elektrinius tenus kur su taimeriais - padefaultu nuo paspaudimo 2 ar tai
4 valandom isijungia ir tokio varianto man 100% uzhtektu, o ir elektros
sanaudos butu mizernos.