Tema: Re: Ortakiai po grindim
Autorius: MaRiUs
Data: 2014-05-26 12:35:31
Esme silumos perdavimo bude:

Orinis sildymas maksimaliai perdsiduoda konvekcija, t.yt. pirma susyla
oras, po to sienos, Grindys, radiatoriai (spiziniai ir pan) -
Infraraudonaisiais - spinduliavimu, t.y. IR spinduliai (t.y. siluma)
atsimusa i pertvaras ir jas sildo, o nuo ju susyla oras.... jeiu
pastoviai sildai, tai viskas kaip ir normalu bet kokiu atveju, jei
sildai nepastoviai, mazini, didini, atjungi ir t.t., tai skirtumas
jauciasi....

--
MaRiUs

Kaunas