Tema: Re: Ortakiai po grindim
Autorius: MaRiUs
Data: 2014-05-26 10:30:46
Mano nuomone mūrinį rūsį šildytio oru yra per inertiška, nes kol
prišildysi tiek, kad sienos įšiltų normaliai tai užtruks, o jei norėsi
šildyt nepastoviai tai visada bus efektas, kai nuo sienų trauks
šaltis... Manau orinis šildymas yra gerai mažos inercijos pastatams -
karkasiniams ir pan....

--
MaRiUs

Kaunas