Tema: Re: Super trimeris papigiai
Autorius: Tester
Data: 2014-05-21 10:18:09
Kad ten neparašyta, kad Hondos variklis, nebent Hondos variklio kopija, bet
ir tai ne tiek arklių. Man pačiam užsilenkė trimerio keturtaktis kopijuotas
Hondos GX35 variklis, tiesiog užgeso ir nebeina patraukti starterio. Nors
šiaip tokią pat originalią hondą čiupinėjau tai ir garsas ir veikimas, kuro
sunaudojimas - identiški.Priklauso kaip sąžiningai kinai kopijavo.
Paprašyk pardavėjo to daikto bandymų protokolo, kurio reikėjo CE žymai ir
pažiūrėk ką atsakys.