Tema: Re: beržinių malkų
Autorius: Pi.
Data: 2014-05-17 08:48:24
o tu rimtai netiki, kad bus skirtumas kepant ant pusies ir ant berzo?:)) as
tikiu, kad bus

"eimaz"  parašė naujienų news:ll5r3s$qni$1@trimpas.omnitel.net...

aš jau perskaičiau tavo post'ą apie šašlo skonio skirtumus kepant ant pušies
ir ant beržo, galim toliau jau ir nebetęst :))

"tranzoo"  wrote in message news:ll4qce$2sn$1@trimpas.omnitel.net...

jei ka - tai saslus galima kepti ir ant keptuves, ir orkaitej, ir ant
elektrinio ar dujinio griliaus...