Tema: Re: Q: paradox signalizacija
Autorius: skaitytojas
Data: 2014-05-12 22:38:14
matyt ne taip nustatymus sukonfiguravai. Jei jungi daviklius lygiagreciai, o
ne nuosekliai, tai sitas parametras turi buti ON.

Man rodos, iprastas jungimas yra nuosekliai. Ir tuomet varzos turi stoveti
lygiagreciai daviklio COM ir Zone input kontaktams, o patys davikliai ant
laido kabo nuosekliai.

Be to, man rodos, iprastesnis jungimas yra, kai varzos stovi lygiagreciai
COM ir Zone input daviklio kontaktams.