Tema: Re: Vandens grežinys
Autorius: MinVodai
Data: 2014-02-27 18:51:09
Nuliudinai Tu cia mane :(
pas mus 26 m gylio
Ir vat idomu, kodel manes niekas neklause - uzteks ar toliau grezti. pats
vietoje nesisukiojau, tai isgreze, ale pagavo vandeni ir isvaziavo...  :(
negerai gavosi.
Kaip bebutu as jo negersiu, man vanduo reikalingas issimaudyti, indus
isiplauti, skalbtis ir unitazuose vandeni nuleisti. Bet vistiek norisi JO
skaidraus ....

OK. sekantis kalusimas - ar gylina toje pacioje vietoje grezini? Ar jau
dabar viskas?

"Nioka"  parašė naujienų news:lenp3s$87c$1@trimpas.omnitel.net...

Tokio gylio paparastai ir buna OK.
Blogas vanduo dazniausiai is ~30m gylio grezinio,
kiek ji beplauni.