Tema: Re: Vandens grežinys
Autorius: Soros
Data: 2014-02-27 08:37:17
Jo man irgi isleidinejo daug vandens buvo palike viena vakara, kadangi
siurblys buvo galingesnis nei grezinys liepe kas pora valandu pusvalandiui
ijungti tai as taip kelias dienas pazaidziau kaip tik savaitgalis buvo,
paskui vanduo irgi zymiai pagerejo, bet aiksu kalkinas buvo apsinezdavo
vonia, ypac kriaukles tas ciaupo sietelis, miesto vanduo tada atrode rojus.