Tema: Re: asfaltas
Autorius: svk
Data: 2014-02-28 09:48:43
Viskas vyko Riešėje, tai bendravau su Vilniaus rajonu.
Mūsų kelias yra iškilęs, tai griovių parodija dar likusi kai kur, tačiau bet
kuriuo atveju nubėga į šonus ir ant kelio nesilaiko. Asfaltuotojai kelią
daro lengvo pusmėnulio formos, tai nutekėjimas garantuotas.
Na o derinimas - tai rašai prašymą, aprašymą, teiki sąmatas, pieši kelio
skerspjūvį, pieši kelio planą ant vietovės plano, darai pririšimą (mūsų
atveju prie elektros stulpų) ir prašai savivaldybės leisti atlikti darbus
savo lėšomis. Aš viską tiesiog su paint'u ir pan. nupiešiau. Jie
neprieštaravo, bet pareikalavo, kad po darbų atlikimo visas turtas būtų
perduotas jiems. Tai atlikus darbus vėl variau į savivaldybę ir prašiau
priimti su visomis sąskaitų kopijomis. Priėmė. Užtat praėjusiais metais kasė
mums kanalizaciją. Visur kitur kelią paprasčiausiai perkasė, pas mus - su
kurmiu po apačia.
Tiesa, pačius asfaltuotojus gasdinom, kad darbus priims atestuotas
statybininkas (turim vieną kaimynų tarpe), tai jie kaip tai stengėsi, kad
nebūtų prie ko prikibti. Padarė blogai šalikeles - papylė to mišinio, su
greideriu praėjo. Mes pasakėm, kad viskas turi būti kelio lygyje ir
suvibruota - atvarė visą brigada ir taip ir padarė. Kai asfaltavom - ėjom
paskui ir žiūrėjom, ar nebando taupyt ant asfalto storio. Po trijų metų kaip
ir viskas ok.

"pavidalas"  parašė naujienų news:lepe8m$uva$1@trimpas.omnitel.net...

o cia kur? mieste? rajone? lietaus nuvedimas - grioviai? Kaip tas derinimas
atrodo - projektai, leidimai? ar tiesiog prasymas tiesti kelia?
viskas labai idomu.