Tema: Re: asfaltas
Autorius: svk
Data: 2014-02-27 14:28:17
Trinkelėms BŪTINAI reikia bortų. Asfaltui - ne, tad jei darai be bortų (kas
patartina siauram keliui), tada kainos skirtumas pasidarys visai žymus.
Mes darėm 3,5 metrų pločio asfaltą ir 0,75m šalikeles iš skaldos su smėliu.
Bendrai - 5 metrai, tad prasilenkti nėra bėdos. Pagrindas jau buvo, kelio
tiesėjai dar užpylė vidutiniškai 10cm ant to pagrindo + šalikelės +
sutankinimas + 6 cm storio asfaltas. 250 metrų mums kainavo 50kLt.
Viską derink su savivaldybe (jie neprieštaraus, jei 100% savo lėšom), nes po
to ves kokius tinklus ar komunikacijas, "matys" žvyrkelį ir atitinkamai
elgsis su juo. Aš gavau sutikimą raštu. Nutiesus kelią, perdaviau jį į
savivaldybės balansą.

"Resolut"  parašė naujienų news:lemv94$hhn$1@trimpas.omnitel.net...

Pilnai pritariu, net jei ir neina tinklai . Pirmas pasitaikes linkas
http://www.trinkeliu-klojejai.lt/trinkeliu-klojimas-kaina.html
Gaunasi net pigiau , jei sunkiasvoris nevazines.
">