Tema: Re: Palepes laiptai- kokie?
Autorius: Arvydas
Data: 2014-02-27 09:09:39
turiu Fakro pigiausius, kol kas viskas su jais gerai.
Girdėjau, kad kažkokie Radex iš senukų tai sh paskutinis...

"Nioka"  parašė naujienų news:lemo1r$ac2$1@trimpas.omnitel.net...

From: "Donatas S" <aaaa@aaaa.lt>
Subject: Palėpės laiptai
Date: 31 ?????? 2014 ?. 15:27

Ar kas nors turite tokius sulankstomus laiptus, kokių pilna Senukuose,
Ermitaže (Fakro, Radex..)?
Domina kaip kokybė, ar pasiteisino, ir į kokias firmas/modelius geriau
žiūrėti?