Tema: Re: Palepes laiptai- kokie?
Autorius: bzik
Data: 2014-02-27 09:03:27
yra ir už 199. Kliba, bet kažkiek laikys. Viskas priklauso kiek ta palėpė
bus naudojama. Kartą per 2m. užlipt laikys ir pigiausi, o jei dažniau, tai
reikia žiūrt ir tvirtumą ir naudojimo patogumą (kaip nusileidžia,
išsilanksto.

"servisas"  wrote in message news:lelc3g$bu2$1@trimpas.omnitel.net...

Sveki,
Prireike palepes laiptu. Ir ziurejau www.fakro.lt, nusiteikiau atitinkamiems
pinigams, kai mano meistras paskambino "yra senukuose uz 330 lt ir dar
nuolaidu diena, siulau jamt". Biski buvau apsales, nes planavau bent
dvigubai didesne suma, tai pabijojau fufliako ir paprasiau susilaikyt.
Gal kas turi supratima apie sita dalyka, kas per senuku kokybe, kokius verta
imti, kokius neverta, gal kas uzsiimat ir galit susaudyt kokybiska daikta ;)