Tema: Re: santechninės armatūros kokybė?
Autorius: bzik
Data: 2014-02-26 16:43:12
vienas pabyrėjo šildymo sistemoje, kitas šalto vandens tiekime. Užsidėsiu
task'ą kartą per mėnesį patikrint būsenas.

"Ostapas"  wrote in message news:lekskp$tgi$1@trimpas.omnitel.net...

Vakar kaip tik 2 metų senuko Slovarm'o (Čekiškas atrodo, iš Celsio) ventilį
pakeičiau su panašiais simptomais. trūkt dar nespėjo, bet lašėjo jau visai
neblogai.
Gerai, kad viskas katilinėj, o patalpose tik prietaisiniai ventiliai :)
Vanduo pirmus metus buvo VV, antrus - iš gręžinio.
Beje, pas mane ventilis buvo karšto vandens, kuris šildomas boileriu - gal
verta pasižiūrėt kas ten darosi išsiplėtimo inde?