Tema: Re: santechninės armatūros kokybė? KBBB
Autorius: Terpentinas
Data: 2014-02-26 15:28:51
Na va senukinis atbulinis, buvo trūkęs aplink. Pamatavus pasirodo jis 2mm
plonesnis, nei Lytagroje nusipirkau kitą. Beje pas mane jau dalis rutulinių
senukinių ventilių pakeista  kurie trūko jau po 5 metų naudojimo. Kadangi
rankas turiu tai nesunkiai pats juos pakeičiau. Visi trūkę buvo ne supuvę,
bet neatlaikę iki 3bar slėgio.