Tema: Re: Kondiske namams su Wifi
Autorius: va
Data: 2014-02-19 18:52:34
Greit ateis laikas, kai ir zmona pamylesi per Wifi...
O kalbant apie Samsung kaip kondicionierius, tai kol kas jie zemiau
vidutinio lygio. Bet jei is jo reikalaujama TIK Wifi, tai gal ir geras tada
:)

"Herkus"  parašė naujienų news:le2cpn$5th$1@trimpas.omnitel.net...

Ir dar niuansas, kad reik nepamiršt palikt pultelį nukreiptą į AC...
Nebent kažkurie veikia ne infraredu, jei tokių išvis yra.
Pas mane kai pulteliai migruoja per visus kambarius tai bus fignia.

Be wifi dabar sunku:) Per wifi ir TV patildau kitiems žiūrintiems kitam
kambary, ir gėles palaistau užsienin išvykęs ir pan.