Tema: Re: Kondiske namams su Wifi
Autorius: DasI
Data: 2014-02-19 15:10:36
On Wed, 19 Feb 2014 14:23:14 +0200, va wrote:

> Na gal.. Bet nezinau, ka tokio ten galima privaldyt, ko nepadarytu
> kondyskes taimeris.

Kiek teko susidurti, tai normalaus taimerio smegenu i pati kondishina
nededa, smegenus deda i stacionaru pulteli ant laido. Vienkartinis
taimeris, ant dikstancinio kur po X val. ijungti ir po X val. ishjungi -
nekonkurencingas. Ant to stacionariaus pulteliu kaip ir galima viska
ishlauzhti(jei aishku kainos nezhiuret), nu bet taimerio programavimas
tuom pulteliu(konkrechiai pas mane toshiba), principe kazkada
suprograminau dantis sukandes per pora vakaru - tai dabar nor ir reiktu
ten bishky laika pareguliuoti arba pvz. kai vidurys savaites isheigine
nusimato, tai prisimeni ta gemaroju ir nieko nekeiti :)
O per wifi negana, kad gautum normalesni interfeisa, bet ir butum
visishkai mobilus - prisimines ish bet kur galetum pareguliuoti taimeri
ar kitus parametrus...