Tema: Re: August valymo irengimai
Autorius: tds
Data: 2014-02-19 09:28:48
 Jei butu kazkoks nuoseklus aprasymas kas kaip is kokios sekcijos
 ir su kuo daroma-tikrai pasidaryciau. Darbo nebijau:) Tik
 eksperimentuoti truputi baisoka. Kaimynas va vis Pats viska daro
 (nes pigu ir viska moka)- tai kaminas uzsidega,tai skarda nuo
 stogo vejas nupucia,tai dar kokia nesamone pasidaro
 :)