Tema: Re: August valymo irengimai
Autorius: Arun@sUser
Data: 2014-02-19 09:04:03
Kurie cia darbai tokie, kuriu negaletum savaitgali pasidaryti, isskyrus
dumblo issiurbima ? Nebutina i talpa leistis su kopeciom ir sveist su dantu
sepetuku siules. Issinuomavus kercheri isvis px, tiek ,kad gal jau brangiau
uz tuos pacius augustes murzius gausis. O bakteriju tikrai galima dasipirkti
arba is nevalyto irenginio atitinkamos sekcijos isipilti koki kibira.