Tema: Re: NEBRANGAUS santechniko atlikti "strafavimo" darbus Vilniuje (naujai pastatytame name)
Autorius: level
Data: 2014-02-13 11:25:28
O dušas, vonios čiaupas - kaip?

Ir jei ne sienoj - šalto vandens vamzdeliai nerasoja vasarą?

"Donatas"  wrote in message news:ldi0cb$iae$1@trimpas.omnitel.net...

Gal kvaila nuomone bet kam is viso juos reikia ileisti i siena ? Pvz pas
mane , is grindu islenda vamzdziai ir kyla ~30-40 cm , ten galai uzspausti
perejimai i 1/2 sriegi ir jungi maisytuva. Virtuve, vonios kriaukles, visur
taip , gal nera labai grazu , bet visur bus spinteles ir viskas uzsidengs
(tiesa jei vonioje nori kriaukles spinteles "kabancios" tada reikia) .
Na gerai virtuvei atidarius siukliu kibira matosi pakylantis vamzdis... bet
kitu atveju matysis kranelis. Man kaip paciam viska dariusiam nebekilo ranka
dar juos (vamzdzius) leisti i siena .

-------
Donatas