Tema: Re: NEBRANGAUS santechniko atlikti "strafavimo" darbus Vilniuje (naujai pastatytame name)
Autorius: Bastunas
Data: 2014-02-12 22:47:25
Po tokio darbu eiliskumo matyt ir elektriko teks ieskotis nustrabuotiems
laidams tvarkyti.

"Santaramas"  parašė naujienų news:ldgitu$u27$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014-02-12 19:33:47 +0000, dz said:

> tai ble, ateis dazytojai ir uzteps, vistiek jiems to rotbando reikes sen
> bei ten 100 proc
>
> "Arvydas" <a@b.c> wrote in message

skambinejau dabar per skelbiu.lt santechnikus --- ar normali yra rinkos
kaina, kad vienas ala kaip jis pasake - pigiausias santechhnikas --
padarytu viena taska (t.y. strabavimas ir sregimas i siena tu
vamzdeliu) uz 100 LT ... ar tai yra nornali kaina, vyrai?