Tema: Re: pertvara ant sildomu grindu
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-02-12 08:01:25
2014-02-11 16:44, eimaz rašė:
> "Užbetonuojant grindinio šildymo sistemą, yra svarbu, kad vamzdžiai būtų
> visiškai apsemti mišinio mase be jokių oro kišenių"

Cia vertimo subtilybes. Toliau parasyta, kad reikia naudoti
plastifikatorius. Kai atvyko grindu betonuotojai is karto paklausiau
kiek jie pila plastifikatoriaus. Tuomet kartu su jais paskaitem
instrukcija. Pasirodo pila 2 kartus maziau uz minimuma. Kad nebutu
bereikalingu gincu pasakiau, kad primokesiu, bet tegu buna bent
minimumas. Pradejo aiskinti, kad niekas taip nedaro, kad betonas nuo
plastifikatoriaus pasidaro kaip plastelinas... Bet siaip taip nusileido.
Darbo pabaigoje primokejau skirtuma - net 20 litu. Paklausiau ar
maliniau buvo dirbti. Tai numurmejo... Mokejau uz grindis kokius 3,000,
o uz taupomus 20 litu man butu padare suda.