Tema: Re: pertvara ant sildomu grindu
Autorius: skaitytojas
Data: 2014-02-10 22:39:36
vamzdeliai gali buti belenkur. Maciau kaip pas mane dejo. Ispyle betona ant
grindu ir tuomet su kabliais visa armatura su vazmdeliais kilstelejo, kad ji
nebutu ispilto betono sluoksnio apacioje. Bet kilnojo tai ne pagal liniuote,
tai realia visokio aukscio gavosi tas saugus sluoksnis iki pavirsiaus.