Tema: Re: medinees lauko dailylentes
Autorius: bzik
Data: 2014-02-10 10:23:01
ten darbo jėga daugiau kainuoja, todėl stengiamasi padaryt taip, kad
procesas truktų kuo trumpiau. Nauji sprendimai juda link betonavimo, kuris
dirba kaip 3d printeris. T.y. namo sienas per kelias dienas gali turėt. Bet
lietuviui ir 3mėn. (skydiniai, moduliniai namai) kelia įtarimą, todėl geriau
kiekvienam etapui atskiros murzių brigados ir statyba 2-3m.
Plius pačios įmonės skaičiuoja ir optimizuoja veiklą. O mūsiškiai moka
minimumą, nes nesugeba uždirbt. Pvz. buvo geri baldininkai, kurie nutraukė
veiklą. Gamino puikia. Montavo puikiai. Nesugebėjo suvaldyt broko ir info
apsikeitimo. Du kart dariau užsakymus ir abu kartus iki pabaigos važiavo 3-4
kartus, nes kažko neįkomplektavo, kažką blogai pagamino.

"Tomas"  wrote in message news:ld9vds$cki$1@trimpas.omnitel.net...

Tai pas mus standartizacija buvo nurašyta kaip sovietmečio palikimas.
Pas mus eilinį namelį lipdyti porą metų skaitosi vos ne norma. Vokiečiai
savo "tipinį" mūrinį, klinkeriu apmūrytą namelį "iki rakto" pastato per
3 mėn. Nes visos plytos ir kitos konstrukcijos dedasi kaip "Lego"
kaladėlės. Ten langų gamintojui net į galvą neateitų, kad prieš gaminant
rėmus dar reikia bent 2k. atvažiuoti į statybą patikslinti matmenų
natūroje :)