Tema: Re: medinees lauko dailylentes
Autorius: Nioka
Data: 2014-02-06 12:28:09
Gerai jei po tu 5-6 metu gali laisvai perdazyt. Kaimyno namo visas antras
aukstas apkaltas medinem daililentem, buvo nudazytas labai brangiais ir
gerais dazais su garantija, kad laikys 10 metu. Pietine puse atlaike ~3 metus,
o ta sienos dalis kaip tik virs skardinio garazo stogo su nuolydziu. Nei ten
ant stogo uzlipsi padazyt, nei stalazus pastatysi.