Tema: Re: COMM: ELMO 220V LED po 8W diminami
Autorius: spakainas
Data: 2014-02-07 12:22:34
Nu tai koks skirtumas koks cokolis, svarbu kevalas kad didelis būtų -
bus per kur šilumą sklaidyt. Juk ne per cokolį ta šiluma eina. Ar čia
tipo niekam apskritai nereik tokių, todėl ir negamina?
Dabar galvoju gal nevisai susišnekėjom - aš apie taupiąsias, ne LED'us.
Jei ledines, tai užtektų kokių 10w manau. Bet elmo kažkaip nebenoriu -
nešviečia jos nixuja.