Tema: Re: COMM: ELMO 220V LED po 8W diminami
Autorius: Laimis
Data: 2014-02-07 11:30:04
spakainas rašė:
> Kad buvau kažkada užsukęs, E14 cokolio tik labai mažo galingumo, tobiš
> po 10-12w max berods. Norėtųsi kažko bent arčiau 20w. Buvo vienos

Aha, pasvajok dar apie 20W ir E14...
Kur tu apskritai ir 10W E14 matei?
Kai Philips'as su Osram'u per galvą verčiasi, kad pagamintų ilgaamžiškos
E27 šimtavatės (standartinio dydžio) atitikmenį, kuris ir galėtų būti
daugiausiai tų 12W, tai 20W ir E14 (tipiškai mažesnio formato/tūrio) yra
kvaziunofantazija. Optimistiškai realu iš E14 led'inių gali gauti tiek
liumenų, kiek paprastai kaitrinės E14 žvakutės ir šviečia (40W). 60W jau
fig.