Tema: Re: klinkeris
Autorius: Kicker
Data: 2014-02-04 12:40:43
na tai gali pasiskaičiuoti:
Klinkeris 6100vnt.* 1,5Lt = 9150 Lt
Skiedinys (jei gerai pamenu 1 kv - 1 maišas) 135vnt. * 18Lt = 2430 Lt
Mūrinimas 90Lt kv. (kiek dabar tiksliai nepasakysiu) 90*135 = 12150 Lt
Viso 23730 Lt, dar pridėk angokraščius, sąramas virš langų ir durų.

Dekoras 54 Lt kv (su darbu ir medžiagom be polistirolo) 54*135=7290 Lt.
Polistirolas 160 Lt. kubas, tai gaunasi 16Lt vienas lapas arba 0.5 kv. Iš
viso 135kv * 0,5 = 67.5 lapai*16 = 1080 Lt.
Viso 8370Lt plius angokraščiai.

Kažkas tokio.

"tOMZY"  parašė naujienų news:lcqeb6$etk$1@trimpas.omnitel.net...

tame ir esme, kad man buria, kad kainuos keliasdesimt tukstanciu
brangiau, bet as nesuprantu is kur ta tokia kaina, net jei plytos
padejimas kainuotu 2 Lt.
man svieciasi, kad kainuos kokiais 10000 Lt brangiau.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup