Tema: Re: klinkeris
Autorius: Leon
Data: 2014-02-04 11:06:33
taigi pats ir papsikaiciuoki :). Grubiai strukturos kvadratas (siltinimas,
armavimas, dazymas) su medziagomis ir darbu pries metus kainavo ~130-150 Lt.
Pacio klinkerio kaina turi, primeski dar murinimo kaina ir, kaip minejo
kolega, pamato kaina :). Beje, dar kazkiek kainuoja ir tas glaistas kur
siules dazo.