Tema: Re: Q Pilaite ir kamsciai ?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-02-06 07:23:03
2014-02-05 17:19, eSSas rašė:

> Nustot viešai skelbt, kad "prie Stalino buvo tvarka". Bo toks kliedesys,
> kad net rūgštu
>
> S.

Tai kai Salomeja rase, kad "akmenys paplenteme kauks" ji buvo pilno
proto? O man jau pasitycioti is tu, kurie aiskina, kad prie okupanto
buvo geriau, draudziama? Butum protingesnis arba bent jau turetum jumoro
jausma tai i visokius "prie Stalino butu geriau" ziuretum kaip i
pasityciojima is baudziauninku, kuriems suteikta laisve, o jie jauciasi
kaip seimininko isvaryti sunys.