Tema: Re: Q Pilaite ir kamsciai ?
Autorius: neturiu
Data: 2014-02-02 19:37:44
Gyvenu Pilaitėj
Galiu pasakyti iki laisvės pr, pilaitės prospekte, ryte buna kamštis iki 8
ryto
vėliau prasisklaido,
Jei į Lukiškių centrą tai skirti reikia apie 20min (beveik nevažiuoju
niekada pro Narbutą).
dažniausiai važiuojama nauju aplinkeliu, naugarduko arba  savanorių pr.
Jei reikia į kalvarijų g dažniausiai važiuojama pro mada, akropolį.
Vakare gryžimui iš centro(Lukiškių) reikia apie 20-30min važiuojant Narbutu.
Ateityje planuoja sutvarkyti Pedagoginį žiedą - padaryti viaduką sujungiantį
Narbuto g su Konstitucijos, kamščiai kažkiek turėtų sumažėti

Realiai po truputi apsistato Pilaitės pr ir kuo toliau bus daugiau
šviesaforų tai kažkiek kelionė pailgės.