Tema: Re: del oro drekintuvo
Autorius: Laimis
Data: 2014-01-31 17:40:08
Arj rašė:
> O ka ji tikrinti - I dregme reaguoja, padziauni kambaryj skalbinius -
> iskart turi min +20%.
> Is kitos puses ziurint - man px kiek ten dregmes, jei su sveikata viskas
> gerai - akiu neskauda, gerkle po nakties "nepersalus", ir pan.
> Nebuvo drekintuvu - kiekviena ryta atsikeldavau kaip su didziausiu
> bronchitu (kuris iki vakaro praeidavo), atsirado drekintuvai - dingo tos
> bedos.
> O zinoti tiksliai koks pas mane dregnumas namie - nu man neidomu, bile
> nepelyja niekas ir kvepavimo taku problemu ner.

Tai nekeičia fakto, kad moliniai — niekam tikę drėkintuvai, bendru
atveju. Jei jie neišgarina per parą bent poros litrų vandens.

Sausumą tu (žmogus, tipiškai) jauti tik tada, kai pasidaro *labai sausa*
(mažiau ~25%). Vos tik pasidaro šiek tiek drėgniau, tai savijauta jau
visai normali, nors dar yra per sausa ir negali atskirti
30% nuo 50%.
RH'metras tikrai gali rodyti pieno riebumą, o tavo sąmonė tikrai gali
pagal tai (ir pagal faktą, kad prisikabinai molinukų) daryti savijautos
placebines korekcijas...

Galiu beveik duoti į kepurę prišikti, kad nėra pas tave ir 30%, kaip ir
velniškai elektrinasi drabužiai, kaip ir oda sausėja, labiau pleiskanoja.