Tema: Re: del oro drekintuvo
Autorius: Mindaugas
Data: 2014-01-31 14:00:06
<Prie tokiu salcui namuose dregmes santykis svruoja nuo 20% iki 35%.>
Blin kaip tau gerai, pas mane niekaip 70 nenukrenta...

"Giedrius P."  parašė naujienų news:lcg2m2$smc$1@trimpas.omnitel.net...

Teisingai, nepaminejau baltu apnasu-jos susidaro intensyviau panaudojant.
Viduje esantis sidabro filtras pas mus issukta kaip pasibaiges-keisti
reikia, neprisiruosiu.su juo lyg tu apnasu nebudavo.