Tema: Re: projektų kainos
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-01-29 14:59:55
2014-01-29 14:04, AurimasB rašė:
> priklauso kaip sakant..
>
> gal gręžtiniai tinkamai suprojektuoti būtų ir pigiau buvę, iškur zinai kad
> ne?

Skirtumas susidare samdant darbuotojus. Kai man pasake keliasdesimt
tukstanciu kainuos mano pamatai tai man pasisaiuse plaukai. Teko
pasamdyti bobkata, kuris kase 30cm plocio transeja, i transeja supilti 2
kriauses betono, kas kainavo dar gal kokius 7,000 uz betona, kurio
siandien perforatorius neikerta. Veliau beliko murininkams iskelti
rostverka is fibo blokeliu. Medziagu ir darbo kubas kainavo pigiau, negu
buvo uzsiprase pamatams vien uz darba.

Ir ka, nori pasakyti, kad pilant juostinius pamatus reikia dar kazka
skaiciuoti? O su greztiniais, paskaiciuotais, visko buna