Tema: Re: Pakomentuokit vandens tyrima
Autorius: eSSas
Data: 2014-01-29 13:20:39
On 1/29/2014 11:57 AM, tranzoo wrote:
> na kodel jau taip visai krastutinumai?
>
> RO - tai tik tada, kai vanduo imamas vos ne is juros :))) IMHO

Na kodėl gi. Galima gryninti bet kokį aplinkos vandenį. Klausimas - kam.

> anyway - galima maisyti RO su esamu vandeniu - tada nereikia statyt
> papildomu talpuklu.

Tam, kad gaut 10 litrų 10 kartų sumažinto kietumo vandens, reiks 1 + 9x4
= 37 litrų vandens.

> galima bandyt zaist su jonitiniais filtrais.
> arba tiesiog pasistatys nugelezinimo filtra ir nesukt pautu. vat jie
> nuima kietuma. musu atveju gelazies buvo virs 7.30mg/l. sieros
> vandeniliu irgi daug. kietumas panasiai kaip pas shlipsa. po filtro
> sumontavimo - gelezies 0.02, hs irgi nebeliko ir kietumas sumazejo. jei
> reikia tiksliu - popierius pas teva kazkur metosi.

Nugeležinimo filtras ir yra jonitinis, tik sorbentas kitoks (arba toks
pat). Jų bėda - ribotas talpumas, kurį teks atstatinėt ta pačia druska.
Kurios reiks rimtų kiekių.

Apie ką aš čia taškausi - gryninti verta tik tada, kai BŪTINAI reikia,
ir tik tiek, kiek reikia

S.