Tema: Re: kubilas + vandeniui atspari fanera
Autorius: bzik
Data: 2014-01-27 10:37:46
kolega prieš porą metų visaip svaigo. Jis prie namo terasoj įkomponuot
norėjo. Buvo beveik betonuot susiruošęs.  Rezultate pasistatė plastikinį,
susistatė purkštukus, padarė šildymą nuo katilo. Džiaugiasi. Ypač lengva
priežiūra. Jis vandenį keičia kiekvieną kartą (savo gręžinys, išbėgimas į
kanalizaciją).

"gopenzo"  wrote in message news:lc5245$pb3$1@trimpas.omnitel.net...

Primetu, kad gal turetų gautis pigiau, o ir azartas yra pačiam pasikrapštyt.
Nors reikės pasukt į kokią firmą, įdomu kiek paprašys už to puodo klijavimą
iš kokio ten polipropileno.

Beje, o jeigu tą fanerą po to nutepti kokia baseinine hidroizoliacija iš
vidaus? Bet nujaučiu, kad kaina tada nebedžiugins.
Dar gal kaip variantas būtų pasidaryti iš faneros puodą, o tada iš vidaus
padengti polipropileno plokštėmis plonomis jas suklijuojant. Tada nebebūtų
vandens sąlyčio su fanera.