Tema: Re: Kokius bug'us šaltis parodė?
Autorius: Arvydas
Data: 2014-01-24 13:55:57
o pas mane vistik užšąlo, vėl važiuos servisas tvarkyti, sakė reikia keisti
valdymo plokštes, kažkokia bugova partija papuolė :(

"Leon'"  parašė naujienų news:lbtii3$1aj$1@trimpas.omnitel.net...

alasca (eco modeliukas) ir be jokiu preheaterio praktiskai neuzsalineja
(keik uzeinu, praktiskai niekad nepagaunu, kad darytu disbalansa) , bet
pasekoje to prie -16, tiekia i namus apie 7 laips. :DDDD